مقالات

در هنگام خرید تشک خوشخواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید تشک خوشخواب باید چه مواردی را در نظر گرفت؟

در زمان خرید تشک خوشخواب لازم است تا ابتدا با انواع تشک های خوشخواب آشنا شوید:

  • نمونه های فنر دار: این نمونه از تشک های فنردار یکی از موارد پرکاربرد می باشند. به نسبت سایر مواردی که در بازار وجود دارند، این گزینه ها دارای قیمت مناسبی هستند. البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که هنگام حرکت بر روی این تشکها، سر و صدای زیادی ایجاد می شود.

خرید تشک خوشخواب مموری فوم:

در زمان خرید تشک خوشخواب نام این تشک ها را بسیار می شنوید. زمانی که بر روی تشک های فوق می خوابید، آنها فرو می روند و افرادی زیادی این ویژگی را می پسندند. با توجه به اینکه تشک های مذکور به محض خوابیدن بر روی آنها، تغییر شکل می دهند و حالت بدن را حفظ می نمایند، لذا گزینه خوبی برای اشخاصی هستند که درد مفاصل دارند. البته باید خاطرنشان شد، که این موارد به نسبت گروه قبلی گرمای بیشتری به بدن منتقل می نمایند.

تشک خوشخواب ژل دار:

یکی از موارد مهمی که در زمان خرید تشک خوشخواب باید به آن دقت داشته باشید، این مورد می باشد که تشک گرمای زیادی ایجاد نکند، گروه مموری فوم متاسفانه این گرما را به بدن منتقل می نمایند. از همین رو تشک طبی خوشخواب ژل دار وارد بازار گردید تا مشکل را برطرف نماید. باید در نظر داشته باشید که ژل ها معمولا به بخش پایینی تشک تزریق می شوند. این موارد گرمای مموری ها را از بین می برند.

خرید تشک های خوشخواب فوم دار:

یکی دیگر از انواع تشک های خوشخوابی که در بازار می توانید مشاهده نمایید، نمونه های فوم دار هستند. البته باید دقت داشته باشید که فوم ها دارای انواع متفاوتی می باشند. در زمان خرید این تشک ها باید دقت داشته باشید که میزان تراکم فوم ها بسیار مهم می باشد. هر اندازه چگالی فوم بیشتر باشد، دوام تشک نیز به همان اندازه بیشتر خواهد بود.

به جز مواردی که در بالا بیان شد، گزینه های دیگری نیز وجود دارند. به طور مثال تشک های هیبریدی از دو ویژگی تشک های مموری فوم و تشک های فنر دار استفاده می نمایند تا امکان خواب راحت را فراهم آورند.

 

نکات مهم برای خرید تشک خوشخواب:

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، هم اکنون شما دید بهتری برای خرید تشک خوشخواب دارید. اما بحث تشک های خوشخواب بسیار گسترده می باشد. به طور مثال امروزه گزینه هایی در بازار وجود دارند که از نوع جک دار می باشند. تشک های جک دار دارای یک جک هستند که می توان به کمک آنها، ارتفاع تشک را تغییر داد. هر اندازه تشک شما ارتفاع بیشتری داشته باشد، طبی تر خواهد بود. به عبارت دیگر هر اندازه ارتفاع بیشتر باشد به معنی باز شدن بیشتر فنر است که این مورد موجب می گردد تشک شما سفت تر گردد.

 

در زمان خرید تشک طبی خوشخواب لازم است تا ابتدا هدف خود را مشخص نمایید. برخی از افراد نیاز دارند که به دلیل بستری شدن، زمان زیادی را در تختخواب به سر نمایند. این افراد بهتر است تا از گزینه های طبی-فنری استفاده نمایند. عموما تشک های خوشخواب طبی- فنری، راحتی تشک های فنری را ندارند. اما ویژگی مثبت آنها این است که مانع از به خواب رفتن دست و پا می شوند. امروزه نوعی دیگر از تشک ها نیز در بازار وجود دارند که با نام تشک های بادی شناخته شده اند. این موارد هم ویژگی تشک های طبی را دارند و هم ویژگی تشک های فنری را، از همین رو احساس راحتی و آرامش را ایجاد می نمایند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *